ילדי האור היקרים 💦 בלוג זה מביא לכם את ההוראה של המסטרים שהתעלו אל מישורי גן העדן וההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התכנית האלוהית עבור כדור הארץ. הוא מציג את לימודי "האני הנני אהיה אשר אהיה" אותם מוסר סינט ג'רמין, המסטר שמוביל את העידן הזהוב החדש, של אנושות אלוהית ומביא מודעות לחיים אלוהיים שנועדו לאנושות ואיך להשיג אותם בהנהגת נוכחות האל בבריאה ; הלא היא רוח הקודש ; השכינה 💦

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי
💜בלחיצה על התמונה - ניתן להאזין להרצאה מתוך מלימודי האני הנני של סינט ג'רמין. כך ניתן להשיג מסטריות בהתמזגות עם נוכחות האל שנוכחת בכל, והיא יכולת כל ומטיבה לכל ולזכות בהכרה האלוהית. דבר זה מאפשר לאדם להתנהל עם העוצמה שמנהלת את היקום. לימודי אלכימיה אלה הם הכנה לעידן הזהוב החדש - עידן השכינה.💜

סה"כ צפיות בדף

יום שישי

לחיות בשלווה מתוך מרכז ההוויה



המסטר המתעלה אומר: בואו אתי לגן הלב. הרימו את תשומת לבכם לשער הזהוב והיכנסו פנימה. ראו את הנתיב המרווח, השליו, את הגדר המגן, הוורדים המרושתים של אהבה, ותשמעו את הצליל של מים זורמים. 

היעטפו בשלווה המקיפה אתכם. שלווה הנה המפתח לגן הלב.

הדבר הראשון שצריך להעסיק אתכם הוא לעשות שלום עם עצמכם.

הרמוניה זה הצד השני של שלווה. לכל האנשים על הפלנטה יש חובה לשמר שלווה בתוך עצמם.

אתם מעוניינים בהרמוניה, בצדק, בנדיבות ובאהבה. זה מבסס שלום אמתי.

לעולם לא יהיה שלום על פני האדמה, אלא אם כן זה יתחיל ביחיד.

למצוא שלום מושלם על פני האדמה, זו היא באמת אומנות ומדע של אהבה.

כאשר אתם אוהבים אתם בוראים של שלום.

שלווה זה הקבלה הניטרלית של כל מה שיש.

שלווה זה הבנה שנמצאת במנוחה, בנקודת האיזון בלב.

שלווה הנה איכות שבה החיים עצמם הם באיזון.

שלווה סופגת מה שצריך כדי למקד את ההכרה וההוויה בנקודה אחת בה הכל רגוע.

כאשר אתם בהכרת תודה, אתם מאוזנים יותר בשלווה באופן טבעי.

שלווה היא עוצמה של איפוק.

תנו לשלווה להיות עוצמה בכם, כאשר אתם יכולים להשיג משמעת לכך.

אתם שומרים את הלב שלכם מפני פולשים. אלה לחצים פנימיים וחיצוניים המפריעים למקצבים השקטים והרמוניים של אהבה .

משפטי מפתח להתבוננות

עליך לזכור שכל הדברים הם שלך לשמור עליהם כמו על אוצר ואתה הנך השומר של השלום הפנימי שלך.

שלווה היא צורה גבוהה של קרינה של רוח שיש למצוא בך, בכל חלק ובמרכז השליו של כל פעולה.

כאשר יש לך תחושת שלווה אודות מי שאתה ומה שאתה ושהנך שלם, רק אז יש לך מה להציע למישהו, לכל חלק של חיים.

כאשר יש לך שלווה מלאה, אתה יכול למשוך מארבע פינות השמיים יותר ממלאות זאת. יותר ממה שאתה במציאות.

ישנם זמנים שבהם שלווה אמתית מושגת על ידי נכונות להתפתח בתוך החיים. תן מהלב שלך וראה איך פריחה של שלווה מתעוררת בלבם של אחרים.

כל לילה לפני שאתה מניח את ראשך על הכר עשה שלום עם אלה שפגעת בהם ועשה שלום עם אלה שפגעו בך.

במקום להקניט ולסובב את הגב, עדיף לשמור את הנשמה בשלווה, הפנה מה שמציק לך לאל ושחרר.

שלווה הוא איכות אלוהית שנמשכת מלב הבורא.

שלווה מושגת באמת כאשר אדם משיג את מישור האור בפנים.

אם אתה רוצה לברוא את העולם שלך ולמשוך אליו את חלומותיך, עליך להיות בשלווה.

במקם להגיב על כעס של מישהו אחר עם יותר כעס ורגשות סוערים, מדוע שלא תגיב ממקום המרכז שלך, שם יש מקום של שלווה.

הכנע את תחושת המאבק. שב לרגע והיה בשלווה והשג ששום דבר לא בלתי אפשרי עבורך.

האיכות של שלווה לפעמים לא מובנת. זו אינה פסיביות, כי הטבע האמתי שנובע משלווה הוא דינמי באנרגיה שלו.

שלווה פנימית נמצאת כשאתה משתנה ולא מרחיק את האנשים שפגעו בך.

אתה משנה את עצמך עבור עצמך, עבור שמחה, רגיעה, שלוות ההכרה, הבנה, חמלה, צחוק ועתיד בהיר.

כאשר אתה משחרר כל מתח וחוסר סיפוק, אתה מושך קרוב אליך שלווה.

אתה חייב לחיות בשלווה מתוך מרכז ההוויה שלך ועם כל שכניך, חבריך, אהוביך ואויביך.

קח לעצמך איכות של אהבה, אמת, אחווה או אחדות, מדוט במשך היום על איכות זאת שבחרת. חשוב על זה כל היום. אתה תהיה מופתע איזו שלווה תתעצם בתוכך.

אין מקום יותר חשוב מהלב. זה המקום לאיזון עבור שלווה.

עליך להשיג קור רוח, שמחה, אהבה וחופש בתקשורת עם כל אחד.

איזון פנימי הרמוני הוא מפתח מסטר- המסטר נמצא בפנים !


"שלווה אלוהית"

~ שלווה הנה גישה לגן העדן ~

כאשר אתם נעים דרך החיים, המפתח למעבר בטוח הוא הרמוניה ואיזון. הירידות והעליות יכולות להיתפש באופן אובייקטיבי, מהנקודה המאזנת במרכז הלב שלכם. דמיינו נדנדה רגילה במגרש משחקים, לוח שטוח מונח על נקודת ציר מרכזית וילד יושב בכל קצה של הלוח וכך הם יוצרים תנועה. שימו לב שמרכז הלוח הוא תמיד יציב לגמרי.

הלב הוא נקודה זאת של שיווי משקל. אתם יכולים ללמוד ללכת לנקודת איזון זאת בלב. זו היא נקודה של שלווה, אבל גם נקודה של עוצמה. אתם פותרים את כל מה שקורה ברוגע ובנוכחות העצמתית של שלווה. אחת הדרכים לשמור על שלווה, זה לא להיעלב. כאשר אינכם נעלבים, אינכם נלחמים חזרה. אתם יכולים לומר משהו ברוגע ופשוט לא להיכנס לזה. אינכם מתווכחים. אינכם מתנצלים, אין לכם שום הפרעה.

כאשר שלווה נעלמת, דברים מתפרקים, כשיש הפרעה אי אפשר לשמור על מערכת יחסים יחד, על משפחה יחד, על אומה יחד. רק כאשר אתם מוצאים איזון פנימי השלווה מתחילה לזרום. אז תקווה מתרוממת בכם וזה מתגלם כברכה שנבעה מהשלווה.


המסטרים שהתעלו הם אחינו הבוגרים שהתעלו לממדי האור

⚪ המסטרים האלוהיים השייכים לאחווה הרוחנית עוזרים בתהליך ההתעלות של כדור הארץ לממד האלוהי, כי עידן זהב חייב כעת להתממש על פלנטה זאת. הם מדריכי האנושות שמראים את הדרך להשגת המורשת האלוהית, שטמונה כפוטנציאל באדם.

המסטרים המתעלים מכנים עידן חדש זה : "העידן הזהוב של האחד"

זה אומר שכל פרט מביא את חייו לתוך עידן זהוב, כאשר הוא מעצב מחדש כל יסוד של חייו הפרטיים עם מושלמות האל שנמצאת בו. בעידן הזהוב כל הבריאה היא הצטיירות טהורה של תבניות המושלמות שמחשבת האל מחזיקה בהן דרך הכרה אלוהית. העצמי החיצוני נמצא בצייתנות מלאה לנוכחות האל שבפנים, והתודעה של מהות טהורה של האל זורמת חופשי בלי הפרעות באדם.

"אני הנני" הנו הפעילות המלאה של הוויית האל בבריאה דרך כל פרט ביקום

🤍 המילה היוצרת הזאת אם במילה המדוברת או במחשבה שקטה או ברגש, הנה העיקרון הגבוה ביותר של חיים הנה זכותו של כל מסטר שמשתמש בעיקרון נעלה זה ובכך מכיר את אלוהותו כמנצחת.

רשומות פופולריות

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני
הדרכות אלה מופנות מהאחווה הרוחנית הגדולה למי שמחפש את הדרך אל "מלכות האל", שהיא מצב ההכרה האלוהית באדם, בה ישנה אהבה גדולה לכל, חוכמה אלוהית, שירות ונתינת השראה לאחרים דרך שכחה עצמית. אלה הם החיים הטבעיים של כל מי ששוכן במלכות. אז מתממשים החיים השמיימיים בכל מקום בו אתה נמצא 💦 מעבר לאוסף ההדרכות בלחיצה על התמונה

המסטר המתעלה סינט ג'רמין אומר :

⚪ "העידן הזהוב אינו משהו שנולד מדמיון אופטימי. הוא תמיד קיים וממשיך להתקיים במישורי הנצח. הוא המציאות האלוהית המתמשכת והנצחית שנמצאת בקיום מרגע לרגע של העצמי האלוהי שלך. כדי שעידן זה יתממש היכן שאתה ישנו, מה שעליך לעשות, זה להיות מתואם להכרה האלוהית ואז לראות את המציאות לפניך. ככל שיותר אנשים יממשו את העידן הזהוב בהכרה ובלב, אז תרבות העידן הזהוב החדש תהיה שלטת על כדור הארץ. אז כדור-הארץ מרים את הרטט שלו ומכיל יותר אור, עד שהפלנטה תיקרון את הזוהר המלא שלה ותזרח בניצחון ככוכב של חופש ".

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה
חניכי המסטר המתעלה נותנים שירות של אור להתמרת מצבי העולם הכאוטיים 💦 מעבר לקריאה - בלחיצה על התמונה

נתיב ההתעלות - אוסף מאמרים מלימודי המסטר שהתעלה

המאסטרים הנעלים מלמדים שכל מטרת האדם בחיים אלה היא למצוא את האל בתוכו. וכשמצא את האל, המטרה שלו אז היא להתמזג עמו בהתעלות. כאן, הנוסחה הרוחנית בנתיב היא למצוא את האל ולהיות האל בביטוי בחיים.
⚪ המסטרים מהעולם האלוהי מסבירים לנו שהמצב של הפלנטה שלנו בזמן הנוכחי הנו כה רציני ודורש את האור ואת ההכרה המודעת שניתן לבנות אתם עידן זהוב חדש. עלינו לשרוד את התקופה הנוכחית של כאוס שנובע מהפרעות שהוקרנו מהאנושות כמאסה המונית במשך שנים וכעת זה לוחץ קשה כאשליה על החוויה של כל בני האדם. דבר זה דורש מאתנו לבסס את דרך החיים של המסטר בהכרה ובלב.
⚪ המסטרים אומרים לחניכי הרוח : "הנתיב לאלוהות אישית דורש הקרבה של הצד האנושי שאינו תואם את הצד האלוהי בכם. יש צורך לשחרר כל מה שאתם מזהים כאנוכי ולהתמיר זאת לנתינה ושירות לאור. האור לא נכנס כאשר בן אדם לא נמצא מאוזן במרכז ההוויה שלו ויודע מי הוא ונותן לדרכי העולם לבלבל אותו. אולם כאשר יש איזון , אור האל בא לשכון באדם ולא עוזב יותר. זהו ביטוי האור האלוהי מהעצמי העליון שמוקם בתוכו על ידי האל".
יש לדעת שכל הדרכים המובילות לאל מלאות בעליות ומורדות של החיים המהווים כיתת לימוד בכדור הארץ. גם המאסטרים הנעלים מכירים בכך שכדור הארץ הוא מקום מאתגר במיוחד להתנהל בו.
הדרך להתעלות מביאה אותנו פנים מול פנים עם הקרמה שלנו, עם המילוי של התכנית האלוהית שלנו, עם איזון הלהבה המשולשת שלנו ומטלות רוחניות רבות מכל הסוגים. אבל במקום עבודת פרך, המטלות הרוחניות שלנו יכולות להיעשות עם שמחה. זה בגלל שאנחנו יודעים לאיפה הן לוקחות אותנו. המטרה נעשית כמו מגנט שמושך אותנו קרוב יותר ויותר למטרה הרוחנית שלנו. אז האם יש נוסחה בדוקה למציאת האל ומה שמביא לנו התעלות ? כן ! ⚽ אוסף המאמרים בלחיצה על הקישור הבא ⚽

הוראת המסטר מציגה את חוקי החיים האוניברסליים

הוראת המסטר  מציגה את חוקי החיים האוניברסליים
אם אתם מחפשים באמת להתעלות בתודעה, עליכם ללמוד מידע זה וליישם אותו. כאן יש הוראות ויישומים שיעזרו לכם להסיר כל בעיה רגשית והפרעה שאתם בניתם חיים אחר חיים בתוככם. זה יעזור לכם להשיג את האור, אותו חייבים להשיג כדי להתעלות. אולם עליכם לעשות את העבודה. אתם הנכם אלה שקיבלתם בחירה חופשית ואתם אלה אשר משתמשים באופן הולם או לא הולם באנרגיית האל שתמיד זורמת טהורה לתוככם 💦 מעבר לתרגול ואימון בדרך המסטר המתעלה - בלחיצה על התמונה

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין
בלימוד אלכימי זה של המילה המדוברת סינט ג'רמיין מסביר מה קורה בחיים של האדם כאשר הוא אומר "אני הנני". הוא מסביר שמבורך האדם שמבין במודע את המשמעות של המילה היוצרת הזאת. המילים "נוכחות האני הנני הנעלה" בהן משתמשים בהוראה זאת, זה עבור קריאה לנוכחות-האל שתזרום ותשחרר מושלמות עבור מי שעושה קריאה זאת מרצונו דרך העצמי הגבוה שלו 💜 לקריאה יש ללחוץ על התמונה
המסטר המתעלה מלמד את חוקי החיים האוניברסליים🤍 הקריאות לאור האלוהי באופן מודע דרך כוונה של הלב, שומרות לנצח על הסדר במישור האינסופי של החיים המתממשים והן מבוססות כולן על עיקרון הבריאה הגדול שהוא האהבה של הלב. אהבה היא מקור כל היש ועצם המהות עליה נחווה הקיום בצורה. אהבה מהותה היא הרמוניה ובלעדיה כל צורה לא הייתה יכולה להתקיים. אהבה היא הכוח המגבש והמחבר של היקום ובלעדיה היקום לא יכול לשמור על קיומו כגוף אחד.

הרצאות האני הנני להאזנה באנגלית